Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 1.000 lei
informatii generale
Politica de livrare si de retur
  • In cazul furnizorilor interni:
    Livrarea produselor se va face prin curier sau acestea se pot ridica de catre dumneavoastra din showroom, in aproximativ 24-48 ore de la confirmarea comenzii.
  • In cazul furnizorilor externi:
    Livrarea produselor se va face prin curier sau se pot ridica de catre dumneavoastra din showroom, in aproximativ 24-48 ore dupa ce comanda dumneavoastra se va confirma. Confirmarea se face dupa ce articolele selectate au intrat in posesia noastra.

De asemenea, dumneavoastra veti fi tinut la curent in legatura cu stadiul in care se afla comanda.
La Baby Matters, livrarea este gratuita la orice comanda peste valoarea minima de 1000 lei. Pentru comenzile sub aceasta valoare, se va percepe o taxa de transport de 20 lei.

*Showroom-ul nostru este situat in municipiul Bucuresti, Soseaua Orhideelor, nr. 14, parter, Sector 6

Politica de retur:

Produsele achizitionate la distanta, se pot returna conform OUG. 34/2014, in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca acesta constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primire, fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati. Pentru produsele care sunt achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Recomandam returnarea produselor in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate - Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul unui produs neconform, va rugam sa ne semnalati acest aspect. Dupa perioada de 14 zile calendaristice, conform legii, produsele nu mai pot fi returnate.
In cazul produselor care prezinta defectiuni din cauza livrarii, sesizarea trebuie efectuata catre noi, in MAXIM 24 ore de la primirea coletului.

Procedura de returnare:

  • Trimiteti cererea pentru retur pe adresa de e-mail office@babymatters.ro;
  • Trimiteti produsul si toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii la adresa primita prin e-mail. Clientul are responsabilitatea de a impacheta produsul si documentele necesare pentru expediere. Va rugam sa expediati produsele la adresa fizica primita prin e-mail, in maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul se respecta daca produsele sunt returnate inainte de expirarea celor 14 zile calendaristice.
  • Cheltuielile in ceea ce priveste transportul sunt suportate de catre client, in conformitate cu legea si vor fi achitate curierului in momentul predarii coletului cu produsele ce urmeaza a fi returnate. Clientul poate alege orice firma de curierat pentru a fi transportat produsul catre centrul logistic.

Rambursarea sumei achitate va fi facuta in conformitate cu legea, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului returnat. Contul bancar mentionat in formularul de retur trebuie sa fie in lei si inregistrat pe numele persoanei care a facut achizitia, nu pe numele unei alte persoane.

Clientii care sunt persoane juridice nu au dreptul sa faca retur pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.

Exceptie de la dreptul de retragere:

  • Conform OUG. 34/2014 Art. 16, litera e) fac exceptie de la dreptul de retragere produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (Ex. Pompe de san, termometre, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, etc. sau care sunt susceptibile a se deterioara sau a expira rapid).