Centru Acreditat de Siguranta in Trafic a Micilor Pasageri
informatii generale
POLITICA DE LIVRARE

Comanda cu ridicare din SHOWROOM-UL BABY MATTERS

Produsele se pot ridica din showroom-ul Baby Matters in urma unei comenzi plasate pe site, telefonic sau pe adresa de e-mail info@babymatters.ro. In momentul in care produsele dvs ajung in showroom sunteti contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveti termen 3 zile pentru ridicarea comenzii.

Comanda online cu livrare la domiciliu

Comanda online este livrata prin firma de curierat DPD/ echipa Baby Matters in termen de 1 -4 zile lucratoare de la confirmarea telefonica. In cazul in care un produs se aduce la comanda(nu se afla in stocul intern) termenul de livrare este comunicat de catre reprezentatul Baby Matters care va contacteaza.

POLITICA DE RETUR

I. Informatii generale

Produsele achizitionate de la Baby Matters (SC Travel Matters SRL) pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la data la care acestea au fost livrate. Atentie, aceasta politica se aplica doar produselor livrate prin intermediul firmelor de curierat sau prin intermediul serviciului nostru intern de livrare la domiciliu.

*Pentru asistenta clienti Depozit ne puteti contacta la numarul de telefon 0 760 258 280*

*Pentru asistenta clienti Showroom ne puteti contacta la numarul de telefon 0 769 244 604*

*Pentru asistenta prin intermediul email-ului ne puteti contacta la adresa retur@babymatters.ro*

  1. Pentru returnarea produselor, clientul trebuie sa faca dovada achizitiei prin prezentarea bonului sau a facturii fiscale emise de SC Travel Matters SRL.
  2. Dreptul de a renunta la produse ca urmare a Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comertul online.
  3. Reglementarile Ordonantei de Urgenta 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresaza persoanelor juridice.
  4. Produsele neconforme cu modul de utilizare prezentat online, dispune de garantie si in cazul in care se constata ca produsul nu este conform, acesta se poate inlocui.

II. Termeni si conditii de returnare a produselor

  1. Consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin intermediul site-ului online, sa returneze produsul/produsele comandate. Primul pas catre returnare este de a completa formularul de retur prin apasarea butonului de mai jos.
  2. Formular de retur

    *Solicitarile de retur sub orice alta forma nu vor fi luate in considerare. Pentru situatii speciale sau probleme tehnice, va rugam sa va adresati la adresa de email: retur@babymatters.ro, sau sa sunati la unul dintre numerele afisate mai sus.*

    Baby Matters va inapoia contravaloarea produselor returnate (prin trasfer bancar) in cel mult 14 zile de la data solicitarii de retur, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

  3. In cazul produselor achizitionate/comandate in Showroom-ul Baby Matters, cat si in cazul produselor ridicate din Depozitul nostru si testate in showroom, consumatorului i se ofera dreptul de retur, doar in cazul produselor sigilate (produsele nemontate, fara etichete rupte, fara ambalaje lipsa), in termen de maxim 48 de ore.
  4. *Consumatorului i se ofera dreptul de retur, in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele inainte de achizitionarea acestora, din acelasi motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.*

  5. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al produsului/produselor, consumatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze la fel cum i s-ar permite intr-un magazin fizic. In cazul produselor electronice, acestea pot fi probate prin pornirea si oprirea acestora si nu prin folosirea in scopul pentru care au fost produse.
  6. Produsele BabyMoov nu pot fi returnate daca ambalajul original a fost desigilat. Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, returul se accepta doar in cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie (ex: defecte vizuale asupra produsului, lipsa accesoriilor, nefunctionarea ….

    "ART. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce privește contractele la distanta următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator"

    *Consumatorul este responsabil de modul de manipulare al produsului ce poate duce la diminuarea valorii produsului in urma determinarii naturii, calitatii si functionarii produsului.*

  7. Prin excepție de la mențiunile prezentate mai sus, actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele:
    • folosirea aparatelor electronice in orice alt mod decat testarea prin pornirea si oprirea aparatului (exemplu: robotul de bucatarie, incazitorul instant pentru lapte etc. nu pot fi returnate daca se folosesc impreuna cu alimente din motive de igiena);
    • ruperea sigiliilor si a etichetelor produsului;
    • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
    • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea cu substante externe;
    • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului.

    *In cazul sesizarii unei defectiuni tehnice sau vizuale a produsului, aveti raspunderea de a ne aduce la cunostinta in termen de 48 de ore prin una dintre metodele specificate mai sus in categoria “Informatii generale.*

  8. Baby Matters, accepta returnarea in oricare dintre cele doua modalitati afisate mai jos:
    • Returnarea prin curier catre depozitul nostru se va face de catre solicitantul returului si se va trimite la urmatoarea adresa: Strada Valea Cascadelor, Numarul 21, Depozit 4, Etaj 2, Camera Travel Matters - Baby Matters, Bucuresti, Sector 6, Numar de contact 0786728864.
    • Daca optati pentru returnarea personala a produsului/produselor direct in showroom-ul nostru situat in - Bucuresti, Sector 6, pe Soseaua Orhideelor, Numarul 14, parter, va rugam sa faceti dovada achizitiei prezentand bonul sau factura fiscala emisa de catre SC Travel Matters SRL.

    Neprezentarea bonului sau a facturii emise de catre SC Travel Matters SRL, va duce automat la refuzarea solicitarii de retur, atat in cazul solicitarilor completate si transmise online, cat si in cazul solicitarilor facute direct in Showroom-ul Baby Matters.

  9. Produsele achizitionate la pret redus fata de pretul standard, in cadrul diferitelor campanii desfasurate, lichidari de stoc/colectii, atat pe site cat si in showroom nu au drept de retur.